Lynxen.blogg.se

2012-11-06
18:12:11

2/9-12

Sitter med min "nya" laptop i knät i min säng och har kollat på National Tresure si så där 5 ggr idag för jag är för lat för att byta film :P Skulle egentligen pluggat Kultur- och idéhistoria idag med, men jag känner mig alldeles för nere för att göra något.

Helgen  var lite smått galen . jag satt i min ensamhet här hemma och dog lite at rastlöshet. pratade med en kompis från Emmaboda och bestämde mig för att dra dit. Vi satt och spelade N64 till halv fem , fem på morgonen och sen bestämde vi oss för att gå och spela basket med en väldigt opumpad boll . det gick inte så bra med tanke på att vi var onyktra och jag hade min 14 cm's platåskor på mig .. snacka skoskaven sen !  Vid kvart över sex bestämde vi oss att gå in igen och sova. sen vaknade man tre timmar senare och tog tåget hemåt, problemet var bara att jag fick vänta i Växjö i över två timmar och ingen att umgås med *me sad* 

 

det låter väl inte så smått galet som det var , men mina tummar och min högra handled tog enormt mycket stryk efter att ha suttit och spelat N64 från halv nio till fem på morgonen. 

men nu ska jag hoppa in i duschen sen krypa ner och sova. 

 

the truth is that you bring out the worst in me. !

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: