Lynxen.blogg.se

2014-02-18
23:41:19

Inget tålamod
är ingen bra combo med töjningar.. har (typ) spräckt mina små öronsnibbar.. ajaj, ibland är det en förbannelse att inte ha något tålamod. ont gör det och jag kan inte sova på mina små öron för det gör ont *sob*. Jag orkade ju inte vänta på att 16mm skulle läka riktigt och gick på 18mm för några dagar sedan (knappt en vecka efter jag hade satt i 16) EGENTLIGEN ska man vänta en månad mellan man byter, meeeen as i said, har inget tålamod. nu har jag lärt mig iaf och ska nu låta dessa sitta i tills det inte ömmar/gör ont längre sen byta mig upp till 20 :)

Men nu ska jag sussa kudden för imorgon ska jag till IKEA med fadern och en kompis från gymnasiet. woopwoop..


Jag flyttar om 17 dagar! :D excited ? I AM!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: