Lynxen.blogg.se

2014-01-19
19:56:22

Besatthet

Nej. Nu är det så att jag kollade på LOTR i måndags, hela dagen, med extended version.. i tisdags eller onsdags kollade jag på sagan om ringen nr1 igen. har även kollat på Hobbit ett och två denna veckan. och nu sitter jag och funderar på om jag ska kolla på Sagan om de två tornen.. och Fanny frågade om jag skulle med och kolla på Hobbit 2 på bio igen.. Vill! blivit besatt av LOTR och Hobbit.
Jag sitter nu i denna stund och väntar på mina middle earth map-leggnings från BlackMilk och ska beställa Names White Leggningsen imorgon om de finns några kvar..

Detta är Middle earth 

och detta är Names Withe! NEED THEM!
 
 

Kommentar:
#1: Ia

Nerdynerdy <3

Svar: Ja! Det värsta är att den 11 Feb släpper de Batman collection!
stinova.blogg.se

2014-01-19 @ 20:56:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: